dijous, 29 de maig del 2008

Bitlonia

El passat divendres 9 de maig, ens va visitar Josep Lluis de Gabriel, director de la empresa Bitlonia.
Ens va fer una xerrada molt interessant de la publicitat a internet, la situació actual, el màrqueting 2.0 i els cercadors.
Actualment la relació usuari/internet ha canviat, ja que ara ens comportem de manera activa i som nosaltres els que decidim el que volem veure, el que volen rebre i amb l’ordre que volem. Cada vegada més hi ha més nivell d’interacció i això en Josep Lluis ho sap perfectament des del put de vista de les empreses.


Bitlonia és una empresa dedicada a la publicitat a Internet. Ens va valorar la gran evolució que ha hagut en aquest aspecte, ja que ha segut de manera molt satisfactòria. Actualment totes les empreses es centren més en la publicitat a internet que fa uns anys, ja que abans era més important la publicació en altres mitjans.
A més, Josep Lluis ens va estar informant sobre el nou concepte de Màrqueting 2.0, o màrqueting interactiu, ja que esta canviant i evolucionant molt de-presa. Ens va comentar la base de fer un bon màrqueting, que és pensar la manera de fer màrqueting en els usuaris, ja que els usuaris participen de manera molt activa. Un exemple és la compra a través d’internet.


A més, ens va parlar dels cercadors i la manera de posicionar-se en ells. Les empreses més potents obten amb el pagament i per tant serà més ràpid i patrocinat, però hi han moltes que prefereixen posicionar-se d’altre manera. Per aconseguir un bon posicionament, és important que la publicitat sigui el més actual possible i ha d’estar ubicat en el moment i lloc adequat.

Josep Lluis de Gabriel: